Forretningsorden

Grundejerforeningen Tøtmosegaard

FORRETNINGSORDEN FOR BESTYRELSENS ARBEJDE:

Formand:

a. Indkalde til bestyrelsesmøder

b. Indkalde til generalforsamling

c. Godkende udbetalinger

d. Vedligeholde CVR nummer

e. Nemid administrator

f. Kontakt med entreprenører og tilsyn med arbejder sammen med teknisk ansvarlig

g. Underskriftsberettiget sammen med kassereren

Næstformand:

a. Overtage formandsposten efter aftale med formanden eller i dennes fravær efter aftale med den øvrige bestyrelse

b. Substituere formanden ved forfald af midlertidig karakter

c. Administrere forsikringer

Kasserer:

a. Betale forfaldne regninger rettidigt

b. Betale bestyrelsesmedlemmers godkendte udlæg inden 10 dage mod bilag

c. Administrere konti i foreningens pengeinstitut

d. Medbringeregnskab år til dato til bestyrelsesmøder

e. Afslutte årsregnskab senest 1. februar

f. Underskriftsberettiget sammen med formanden

Bestyrelsesmedlem – teknisk ansvarlig:

a. Ansvarlig for rettidig drift og vedligehold

b. Skadedyrsbekæmpelse

c. Kontakt med entreprenører og tilsyn med arbejder sammen med formanden

Sekretær:

a. Skrive referater fra bestyrelsesmøder og udsende dem senest 2 uger efter mødet

b. Skrive referat fra generalforsamlinger, sikre underskrift fra dirigent og udsende det senest 2 uger efter mødet.

c. Al øvrigt sekretærarbejde

Bestyrelsesmøder:

a. Går om muligt på skift mellem medlemmerne. 400 kr. i vederlag

b. Kørsel til eksterne møder afregnes efter statens takster

c. Egen assistance (entreprenørlignende) afregnes med 150 kr./tm.

d. Honorar – fastlagt på generalforsamlingen – optjenes i perioden mellem 2 generalforsamlinger. Der foretages modregning for udtræden i perioden.

Denne hjemmeside anvender cookies. Ved at fortsætte på denne side accepterer du dette.